Påsgömma/påspåse med spets och ängel bild *shabby chic*

Påsgömma/påspåse 
*shabby chic*


I den här förvarar man alla matkassar man släpar hem och åter använder till annat bra. 
Då kan det va roligt att ha nått fint att förvara dom i under tiden :D
 Påsarna stoppas i upp till och ta ut ner till. 
Storlek: Påsgömma/påspåse: 73 cm hög och 48 cm runt om. 
Den är sydd i vitt bomulls tyg, 
fodrad med lite tunnare bomullstyg.
Dekorerat med ängel bild, vit virkad bomulls spets och en stor sidenrosett. 
Upp till är det en kanal med  bomullsband,
 håller in öppningen när förvaringen hänger, ( det blir då en upp hängnings ögla). 
Ner till är det en resår som håller påsarna i men det går lätt att dra ut en påse.


Pris: 129 kr + frakt 13 kr

Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig. 
 kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också





Kommentarer

Populära inlägg