Tilda höst ängel med stort hjärta i famnen




Tilda höst ängel med stora vingar 

Denna Tilda ängel kallar jag för höst ängel med stora änglavingar och ett stort hjärta i famnen.
Hennes  klänning är sydd i Tilda tyg, brun med blå och beiga blommor, dekorerad med vit virkad bomulls spets och vitt sidenband.. 
Under klänningen har hon vita mamelucker med spets kant nertill. Söta små spetskor har hon på fötterna som har söta små rosor som matchar klänningen.
Hjärtat har jag gjort av ståltråd och pärlor.
Runt halsen har hon ett halsband med ett litet metall hjärta.
Bak till på hennes stora vingar sitter det fast sidenband för upphängning.
Hon är ca 80 cm lång

Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 

Tilda ängel  Pris: 600 kr + frakt 52 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

Kommentarer

Populära inlägg