Jul Tilda änglar med söta tomteluvor :D


Jul änglar med hjärtan i famnen


Deras kläder går i rött och vitt,
 med söta detaljer. 
Ena ängeln har en helröd volang klänning med puffärmar,
hon håller i ett vitt hjärta med spets.
Hon är 80 cm lång.
Minstingen är 60 cm lång och hon har en söt klänning i rött och vitt med ett randigt förkläde med liten ficka på.

Den tredje ängeln är en favorit från förra året,
 Hon är klädd i röd julklänning,
 med  rutig volang kant ner till på kjolen, 
under den så har hon en liten virkad bomulls spets.
Som dekoration har hon även små sidenrosetter och röda pärlhjärtan.
I famnen har hon ett hjärta som är dekorerad lite juligt. 
Hon är 80 cm lång.
Dom har knäveck så att dom kan sitta fint.
Bak till på vingarna sitter det fast vitt sidenband för upp hängning.



Pris: 500 kr + frakt 52 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt medelande) till mig: kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött





Kommentarer

Populära inlägg