Stora änglavingar med vita ros dekor *Shabby chic*




Änglavingar
*Shabby chic*



Satt i går och klurade på att sy ett par lite mer shabby chic änglavingar och så här blev dom.
Vart riktigt nöjd med dom :D 
Dom är sydda i vitt bomullstyg och stoppade med vadd, 
jag har sytt dit tyg remsor som fjädrar som jag sen jackat och ruggat upp så att det blev trådigt.
Dekorerade med vit virkad bomulls spets upp till innan tygremsorna.
Sen satt jag dit vitt sidenband för upp hängning, 
vid bandens början på vingarna, 
sydde jag dit små vita rosor av sidenband.
Mellan vingarna sitter det en större ros som ser ut att hålla i hopp vingarna, 
det sitter även en lite tjockare järn tråd i mellan vingarna.
Änglavingarna är 40 cm breda tillsammans från bredaste stället (stora rosen som är i mellan),
höjden är 42 cm.

Pris: Ett par vingar 250 kr + frakt 39 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig: kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött





Kommentarer

Populära inlägg