Svävande änglar *Shabby chic*



Änglar med tyll och bomulls remsor
*Shabby chic*


Dessa har jag gjort med vitt tyll och bomullstyg, 
 som jag klippt i remsor,
 jag lämnade en del oklippt upp till där fjädrarna och ansiktet sitter.
Bomulstyget har jag fransat till lite,
 så att det ser gammalt ut.
 Jag har skrivit ut svartvita bilder på hårt papper som jag klippt ut och limmat fast  upp till.
Satt dit vitt sidenband för upp hängning.
Dessa säljer jag i 4 pack + ett vitt spetsband på  1 m.
Storlek: bredden upp till på tyget är ca 3 cm, längsta höjden på ängel är ca 25 cm.  
Den runda är ca 11 cm tvärs över.


Pris: 4 pack 129 kr + frakt 13 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt medelande) till mig: kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött






Kommentarer

Populära inlägg