Tilda harar med söta små änglavingar



Söta Tilda harar i vitt med vit ros vid örat

Dessa sötnosar  är sydda i oblekt bomulls tyg, samma nyans som mina änglar.
Kläderna är i vitt bomullstyg och dekorerade med vit virkad bomulls spets och en vit ros med gröna blad vid halsen.
Bak till på vingarna sitter det fast vitt siden band för upp hängning.
Stora haren är 58 cm lång
Lilla haren är 44 cm 
(Öronen är inte inräknade på måttet)

Stora haren  kostar 280 kr + frakt 39 kr
Lilla haren kostar 199 kr + frakt 39 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött






Kommentarer

Populära inlägg