Mormors Kuddfodral med rosenknoppar *shabby chic*


Mormorskudde med rosenknopps krans 
*shabby chic* 


Den är sydd i vitt bomulls tyg.
Jag har dekorerat den  med en maskinbroderad rosenknoppskrans som går i vitt och rosa. 
Dekorerad med vit virkad bomulls spets runt kransen. 
Fodralet passar en rund inne kudde 50 diameter cm 
(rakt över).
(på bilden har jag en lätt stoppad 50 x 50 kudde i, som jag har tryckt in hörnen i kudden) 
Jag tycker att det också fungerar bra.
Inner kudde stoppas i från sidan och stängs igen med kardborrband.


Pris: kuddfodral: 179 kr + frakt  13 kr

Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt medelande) till mig: 
kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött


Kommentarer

Populära inlägg