Mini vindfångare traskrona *Shabby chic*



Mini vindfångare 
traskrona
*Shabby chic*

Den är gjord av tygremsor i vitt bomulls tyg och spets tyg.
Har gjort remsorna ca 2 cm breda och 70 cm långa.
Stommen är gjort av montageband som jag har satt fast tyg och spets remsorna på. 
Dekorerat  med en spets upptill på stommen.
Två silvriga och en vit pärla upp till innan knytbandet upp till.
Ängel berlock och en liten glasprisma som hänger i mitten upp till med järntråd.
En vindfångare är ca 27 cm runt om.
höjden på längsta tygremsorna är ca 45 cm.

Pris per styck: 129 kr + frakt 14 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  

kickioskarsson@hotmail.com

Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt medelande) till mig 

kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik

www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera

kika gärna in där också

http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött






Kommentarer

Populära inlägg