Tilda ängel sniglar stora och små :)




Tilda sniglar stora och små med söta små änglavingar


Dom här  sötnosarnas kroppar har jag sytt  i  
oblekt bomulls tyg, 
skalen är sydda i söta Tilda tyger.
Dom är dekorerade med små söta fjärilar, rosor av sidenband, pärlor m.m.
På ryggen har dom en varsin klädnypa som håller fast små rep i jutesnöre, 
i änderna på repen hänger det ner en glas pärla.
Stora sniglarna  är 20 cm långa och 12 cm höga.
Dom små sniglarna är 11 cm långa och 7 cm höga
Dom ligger på en  liten trä list med söta pärlor som hjul. 
(hjulen snurrar inte dom är fastlimmade)  


Tilda snigel stor  Pris: 179 kr + frakt 28 kr
liten 129 kr + frakt 21 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött



Kommentarer

Populära inlägg