Gamla syltburkar som jag dekorerat med sagenserveter i två olika stilar änglar och rosor :D



Ljuslyktor av gamla syltburkar  

 *Shabby chic*


Syltburkarna har jag dekorerat med sagenservetter, 
vit virkad bomuls spets
och lite olika dekorationer till burkarna.
En har en liten ängel, en har änglavingar som jag gjutit i senitlera, 2 st har rosa vaxad tråd med ett sött hjärta med text : 
made with love och rosa pärlor.
Dom små är 21 cm höga och 33 cm runtom.
Dom små  är 15 cm höga och 30 cm runt om.


Pris:

Stor : 129 kr + frakt 56 kr

Liten: 89+ frakt 56 kr
Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt medelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött


    Ner till visar jag med bilder när jag pysslade med dom :D 

Kommentarer

Populära inlägg