Tvättpåsar av gammalt lakansväv med rosa broderi *TVÄTT*

 Tvättpåsar av gammalt lakansväv

Har sytt upp några tvättpåsar i gammal stil av 
gammalt lakansväv i bomullstyg.
Jag har sytt i ett inne foder i vitt tunt bomullstyg. 
Dekorerat med maskinbroderi med rosa tråd *Tvätt*.
Satt dit en servett bild med fina rosor med sagenservett, använt decoupage teknik när jag satt dit bilden.
Vit virkad bomulls spets har jag också dekorerad med.
Upp till har jag gjort kanal som jag trätt i sidenband som man drar i så att man lätt ska kunna öppna och stänga påsen (dragsko).
Storlek på påsen, måttet är när den ligger platt på bordet
St 49 cm bred och 59 cm lång.

Tvättpåse 229 kr  +  frakt 28 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com

Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

Kommentarer

Populära inlägg