En söt liten Tilda ängel med rosa detaljer


En liten ängel med långa flätor
💜


Den här lilla söta ängeln är på väg till sitt nya hem.
Hennes långa hår har jag flätat och knutit rosa roseter.
Hon har en söt  vit bomulls klänning på sig dekorerad med vit virkad bomulls spets och en söt liten rosa ros.
Runt halsen har hon ett sött halsband med ett metall hjärta.
Söta mamelucker i samma tyg och spets som klänningen.
Söta små spets skor med rosa ros på.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.
Hon är 43 cm   

Vill man beställa en söt ängel med rosa detaljer  så går det bra.

kostar 300 kr + frakt 28 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött 

Kommentarer

Populära inlägg