Gjort ljuskoppar av gamla kakformar * Shabby chic *



Ljuskoppar av gamla kakformar
* Shabby chic *



Gjorde två olika ljuskoppar för värmeljus. 
Rosa med ängel och vita med rosa rosor.
Jag har limmat ihopp två formar botten mot botten med limm för metall, 
sen målade jag dom med målafärg för metall.
Sen slipatde jag dom så att dom fick ett gammalt slitet utseende.
Limma dit en  söt bild  i ljuskoppen, lackade  ett tunt lager klarlack på ljuskopparna.
Sen dekorerade jag med vita  pärlor runt skarven och satt fast ett söt metall hjärta med texten 
*made with love *

Två pack 129  kr  +  frakt 28 kr
Storlek: ca 7 cm tvärs över och ca 4 cm höga.

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com

Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött




Kommentarer

Populära inlägg