Tygkassar med spets och fin bild


Änglar och Rosor



Har sytt några fodrade tygkassar med en liten ficka i.
Kassarna har jag sytt i bomullstyg.
Det vita fram är i grovt  bomullstyg, 
det gråa och rosa är i vanligt bomullstyg.
Fodret är i tunt vitt bomullstyg.
Jag har dekorerat dom med vit virkad bomulls spets och satt dit en servett bild med fin sagenservett, använt decoupage teknik när jag satt dit bilden.
En kasse är 35 cm hög (handtagen är ej inräknade i måttet)
32 cm bred och 10 cm i sidorna.

Tygkasse 200 kr  +  frakt 28 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com

Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött


Kommentarer

Populära inlägg