Söta tomtenissar med jutesäckar som det kikar fram söta nallar ur



En röd och en vit
tomtenisse 


Dom här söta Nissarna är 67 cm långa från topp till tå :D
Sydda i olika bomulls tyger och lite flease tyg.
Mönstrade tygerna är Tilda tyger.
Jackorna är dekorerade med söta band fram till, 
stjärnor på röda Nisse och hjärtan på vita Nissen.
Runt halsen har dom en varsin skön flease halsduk.
Under byxorna har dom sköna flease långkalsonger.
söta benvärmare som sticker upp ur filt stövlarna.
Dom bär med sig varsin liten jutesäck med en söt nalle i. Nallarna har jag köpt till dom, tomteluvorna har jag sytt till dom så att dom ser ut som små nalle nissar.
Sötnosarna  har knäveck så att dom kan sitta fint.
Bak till på vingarna sitter det fast vitt sidenband för upp hängning.

Den här modellen kostar 450 kr + frakt 42 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

 Tradera 

Kommentarer

Populära inlägg