Tilda ängel i rutig klänning med ett juligt hjärta i famnen




Ängel med mörkröd vit rutig klänning



Hon är klädd i mörkröd vit rutig bomulls klänning som jag dekorerat med lite vit spets, 
vid halslinningen och ärm kanterna.
Hon har en vit underkjol med spets kant, 
söta mamelucker även dom vita med spetskant. 
Hennes hår är långt och svart.
Runt halsen har hon ett pärlhalsband med vita pärlor.
På fötterna har hon söta vita skor.
I famnen har hon ett  hjärta som är dekorerad lite juligt,
Står god jul och så lite päls dekor.
Hon är 80 cm lång.
Hon har knäveck så att hon kan sitta fint.
Bak till på vingarna sitter det fast vitt sidenband för upp hängning


Hon finns i webbutiken
kostar 500 kr + frakt 
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött 

Kommentarer

Populära inlägg