Tilda ängel med spetsklänning och söt hatt




Tilda ängel med spetskrans i famnen


Hennes klänning är i vitt bomullstyg med
  vitt spetstyg ovanpå.
Klänningen är dekorerad med pärlor och nylonspets.
Även hennes söta mamelucker har vit spetstyg 
ovanpå det vita bomullstyget.
 Nylonspets nertill på benen.
På huvudet har hon en söt liten hatt med  en liten ros.
På fötterna har hon små söta spets skor dekorerade med lika ros som hatten och klänningen.
I famnen har hon en spets krans som jag har gjort av samma tyg som klädena, den är dekorerad med tre vita rosor.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband 
för upp hängning.
Hon är 80 cm lång.


Den här modellen kostar 500 kr + frakt 58 kr

Skicka lätt spårbart med posten 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött





Kommentarer

Populära inlägg