Sommar klädd Tilda ängel med volangklänning

Sommar ängel



💜
Den här ängeln är 80 cm lång.
Med håret i en lång fläta, 
med en  rosa rosett med rosa pärla i slutet och två rosa rosor i början på flätan. 
Hon har en volangklänning i blommigt Tilda tyg
 på sig med rosa ärmar, 
dekorerad med rosa virkad bomulls spets, nylonspets och en rosa sidenrosett med rosa pärla vid bysten.
Runt halsen har hon ett sött halsband med en ängel.
Söta mamelucker i rosa bomullstyg som ärmarna och rosa spets som klänningen.
Söta små rosa spets skor med rosa rosett och pärla.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband 
för upp hängning.
I famnen har hon ett hjärta med spets tyg, hjärtan applikationer  och en ängel i mitten som syns svagt.


Den här modellen kostar 500 kr + frakt 58 kr
Skicka lätt spårbart med posten. 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött


Kommentarer

Populära inlägg