Förflyttade mig till baksidan och rensade rabatten där i dag 😊


Rabatten på baksidan



Oj  vad fort söndagen gick,,,,,, 
Idag har jag fixat lite med gräsmattan på framsidan med lite gräsfrön och lite ny jord 😁 
Sen förflyttade jag mig till baksidan och rensade rabatten som va fylld med en massa grönt, 
rensade bort det som jag trodde va ogräs 😏
blev kvar lite växter.  
Ena ljusslingan med fåglarna som jag köpt på Rusta satt jag fast på spaljén så få se om det lyser fint i kväll 🌃 😊 hann sola en stund i nya solstolen också 😄 
Pelargonerna som sitter på stolen, 
har jag sparat från förra året,
 får se om dom tar sig nu när jag har gått ut med dom.
Dom tre krukorna är klängväxt sticklingar, 
som jag köpt via Tradera ser inte så himla pigga ut 😞
va nog ingen trevlig resa hem till mig. 
Fast dom va  väl inpackade och fuktiga.


Hel kärra med ogräs har jag plockat idag 😤

Sticklingarna från Tradera.

Behöver nog rensa här med bland tomat och paprika plantorna.

Söta fåglarna från Rusta

Kommentarer

Populära inlägg