Julkransar i jute och vit spets * Shabby chic *



Julkransar 


Julkransar har jag gjort  av jute band, 
bred vit virkad bomulls spets. 
Ett stort  hjärta i mitten med en ängel bokmärke på.

Storlek på kransen 24 cm tvärsöver. 
Har en metall ring som stomme, 
som jag sydde fast jute bandet  på.
Dekorerad med virkad bomulls spets, söt liten blingbling på stora spets rosetten ett hjärta med bokmärke, 
( hjärtat är i kartong 1 cm tjock, jute band och snöre. 
Bilder längre ner på sidan som visar hur jag gjorde kransen.
Pris styck: kostar 179 kr + frakt 36 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Så här gjorde jag kransen


Kommentarer

Populära inlägg