Kuddfodral i gammeldags mönster från förr med tomtar, barn och djur

Juliga kuddfodral



Pölkudde, cylinder kuddfodral.
I  bomullstyg (halvpanama med tryckt mönster).
 Jag har lagt i en vanlig  innerkudde  som jag rullat i hopp och lagt i kuddfodralet. 
Fodralen dras åt i ändarna med vitt sidenband.
Har  60 x 50 cm kudde till  fodralet.
kudden är ca 50 cm runt om och ca 55 cm lång när inne kudden är i.
(Innerkudden ingår ej)


 Pris: Kuddfodral:  129 kr + frakt 18 kr

Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött





Kommentarer

Populära inlägg