Söta änglar och tomtar med bokmärks ansikten i gammal stil

Änglar och tomtar i vitt och glitter

Jag  har pysslat i hopp några änglar och tomtar i mjukt och pälsigt tyg  med bokmärksansikten.
Dom är ca 20 cm höga.
Limmat fast bokmärke på en bit  tyg. 
Sytt kroppen/kjolen i pälsigt tyg och dekorerat upp till och ner till med en bred vit virkad spets.
Dekorerat dom med  glitter, 
stjärnor, liten julgranskula.
Änglarna har guld och Tomtarna silver.
Dom har  sidenband så man kan hänga upp dom.

Pris styck: kostar  129 kr + frakt 18 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande)
 till mig. 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött





 Det jag använde när jag pysslade i hopp 
änglarna och tomtarna 😊

Kommentarer

Populära inlägg