Tilda julänglar med söta julkulor i famnen


Söta jul änglar 


Lilla ängeln är klädd i en röd vit rutig jul klänning,
dekorerad med vit spets. 
Stora ängeln är klädd i en röd klänning i krossad sammet dekorerad med bred vit spets.
Vita mamelucker har dom också på sig. 
Söta röda skor i krossad sammet, dekorerade med söta sidenrosetter.
Söta tomteluvor i krossad sammet har dom på huvudena. 
I famnen har dom en röd julkula sydd i bomullstyg, dekorerad med bred vit virkad spets.
Dom har knäveck, så att dom  kan sitta fint.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband,
för upp hängning.

Pris styck: kostar
 Stor 80 cm  500 kr + frakt 58 kr
Liten 42 cm  350 kr
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka pm. (personligt meddelande) till mig 
Kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött


Tilda jul ängel



Kommentarer

Populära inlägg