Ballerina änglar i vitt som svävar *Shabby chic*



Ballerina änglar i vitt  
*Shabby chic*



Tilda ballerina änglar som svävar

Deras  dansdressar  är i vitt elastiskt spetstyg. 
Söta vita tyll kjolar som hör till  ballerinor. 
Deras hår är upp satta i en  knut mitt på huvudet, 
en liten vit ros pryder den. 
På fötterna har dom  små söta  balettskor i vitt siden,
  fint vitt glansigt organzaband som knytning. 
Runt halsen har dom  hjärtan halsband.
I händerna har dom organzaband  som man hänger upp dom med så att dom svävar. 
Dom är ca 43 cm lång från hårknut till tå spets. 


Den här modellen kostar 600 kr + frakt 63 kr
Skicka lätt spårbart med posten. 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

Kommentarer

Populära inlägg