Lampkjolar med rosor och änglar *Shabby chic*


Lampkjolar dekorerade med sagenservetter
*Shabby chic*

Lampkjolarna är sydda i vitt bomullstyg.
Satt dit  bild med fina rosor/ ängel med sagenservetter,
använt decoupage teknik när jag satt dit bilderna.
Dekorerat med  vita virkade bomulls spetsar på lampkjolarna.
Dragsko upp till med  vitt sidenband, 
 som man drar i hopp  kjolen till önskad bredd upp till och knyter en rosett.
Stora lampkjolen med rosorna  är ca 28 cm hög och ca 100 cm runt om.
Lilla lampkjolen är ca 24 cm hög och ca 66 cm runt om.
Skärm stommen som jag visar kjolen på är ca 33 cm runtom(upp till)
(Dragsko  är 4 cm ner )


Stora lampkjolen med rosor  kostar 149 kr + frakt 18 kr
Lilla lampkjolen med ängel kostar 129 kr + frakt 18 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också





























Kommentarer

Populära inlägg