Söta Tilda kanin/harar med söta änglavingar






 Söta Tilda kanin/harar 
med söta änglavingar

Dessa sötnosar är  23 cm höga,
söta öronen är inte inräknade i måttet.
Jag har sytt dom i vitt bomullstyg, 
dom står upp själva med hjälp av söta svansen bak till.
Dom har söta flease tröjor i glada rosa och gröna färger, 
 broderade fast ett rött filt hjärta för hand på tröjorna.
Öronen har jag sytt tyg på framsidan som matchar tröjorna.
Broderat dit söta nosarna med rosa tråd.
Bak till har dom söta vita änglavingar.


En sötis  kostar 179 kr + frakt 36 kr
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också





Kommentarer

Populära inlägg