Våran älskade Powder Puff har blivit en änglahund



Våran lilla sötis Puff


I går blev dagen då vi vart tvungna att ta farväl av våran söta ullboll 😢
Vi hade tur och fick tag på en jätte snäll och duktig veterinär
som tog emot oss när Puff blev jätte dålig.
Puffs lillebror Ruff följde med mig och min man, även min dotter och hennes man.
Puff och Ruff skildes utanför veterinären.
In  gick bara jag och min man med våran älskade lilla ullboll.  
Han fick lugnande och veterinären gick ut, 
medan  jag och gubben pratade och pussade på sötis.
Under hela tiden så va Puff lugn och trygg med oss.
Puff va en av våra älskade kineser 💕
Han flyttade hem till oss när han va 10 veckor gammal, 
en söt liten busig och envis ullboll 😙 
Han skulle fylla 14 år snart.
Här var det han som bestämde det mesta han ville, 
lillebror lät honom hållas 💗


Vi kommer aldrig att glömma vår älskade lilla vovve

💖

Lite bilder på vår lilla älskling


















Kommentarer

Populära inlägg