Tilda dockan som ska tĂ„las att lekas med 😊


Tilda Ă€ngel  lek docka 


Den hÀr söta Tilda docka Àngeln har jag sytt sÄ den passar smÄ barn att leka med.
Hon Àr ca 50 cm lÄng.
Hennes klÀder och Ànglavingar Àr sydda i bomullstyger.
Jag har dekorerat dom med vit virkad bomulls spets.
KlĂ€derna kan tas av lĂ€tt, det Ă€r kardborreband knĂ€ppning bak pĂ„ klĂ€nningen och smalt vitt sidenband upp, byxorna har resĂ„r i midjan.
  Även Ă€nglavingarna dom har resĂ„r spets sĂ„ man kan ta av och pĂ„ dom lĂ€tt.
GĂ„r bra att fĂ„ broderat namn pĂ„ klĂ€nningen, 
det tar jag 50 kr för att brodera.
Gör Àven pojke ocksÄ om man önskar det,
klĂ€nning, tröja och hĂ„r kan man fĂ„ i annan fĂ€rg.  


Den hÀr modellen kostar 450 kr + frakt 63 kr

Skicka e post till mig om du vill bestĂ€lla nĂ„t av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
SĂ„ skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har Ă€ven en facebook sida dĂ€r man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gÀrna in i min webb butik
Har Àven annonser ute pÄ Tradera
kika gÀrna in dÀr ocksÄ

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg