Ängel med söt pannlugg *Shabby chic*


Ängel med söt pannlugg

*Shabby chic*



Ängeln är 67 cm lång.
Med långt brunt utsläppt hår med pannlugg.
Hon har en söt vit bomulls klänning på sig med volang, dekorerad med vit virkad bomulls spets.
Runt halsen har hon ett sött halsband med ett metall hjärta.
Söta mamelucker i samma tyg och spets som klänningen.
Hon har knäveck, så hon kan sitta fint.
Söta små vita spets skor med en söt ros på.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband 
för upp hängning.
I famnen har hon ett fint tyg hjärta dekorerad med spetsblommor och silvriga änglavingar.







Den här modellen kostar 400 kr + frakt 63 kr
Skicka lätt spårbart med posten


Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också







Kommentarer

Populära inlägg