Tilda Ă€ngel sol 🌞


Ängel sol 

🌞

 HĂ€r sitter hon sommar brun och fin.
Fast det Ă€r inte sĂ„ mycket sol hĂ€r i dag, 
hon hann in innan regnet kom.
Hon Àr ca 50 cm lÄng med lÄngt ljust hÄr.
KlĂ€dd i en jĂ€tte söt dress sydd i Tilda tyg och rosa bomulls tyg, dekorerad med vit virkad spets, 
söta rosa rosor som jag gjort av spets och satt i en liten vit pÀrla i mitten.
PÄ huvudet bÀr hon en sommar hatt,
Àven den med en rosa spets ros med pÀrla.
PÄ fötterna har hon söta smÄ spets skor med pÀrlor.
Hon har en vÀska pÄ armen och i den ligger det en söt liten handduk med spets och volang och en söt liten fÄgel bild.
Hon har knÀveck sÄ hon kan sitta fin.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband,
 för upp hĂ€ngning.

Den hÀr modellen kostar 400 kr + frakt 63 kr
Skicka lĂ€tt spĂ„rbart med posten. 

Skicka e post till mig om du vill bestĂ€lla nĂ„t av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
SĂ„ skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har Ă€ven en facebook sida dĂ€r man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gÀrna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har Àven annonser ute pÄ Tradera
kika gÀrna in dÀr ocksÄ
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött



Kommentarer

PopulÀra inlÀgg