Gjort hängen av gamla kakformar Shabby chic



Änglar och Tomtar




Hängena har jag gjort av två storlekar av gamla kakformar,
som jag har spraymålat vita.
Jag har dekorerat dom med pärlor, glitter, stjärnor, metall änglar, fluffigt tyg, bokmärken mm.
Den med ängel och två formar är ca 34 cm, 
den lilla med ängeln är 14 cm och den med tomten är 19 cm.  
(Måtten är med upphängningen inräknad)
Längre ner på sidan visar jag med bilder hur jag gjorde dom.



Pris: Ängel hänget med två formar 129 kr 
Lilla ängeln 69 kr 
Tomten 69 kr
Frakt 18 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött









Så här gjorde jag dom.












Kommentarer

Populära inlägg