Sytt små söta Tilda änglar med ett hjärta i famnen

Änglar med rödmönstrade klänningar

Dessa små änglar är ca 30 cm långa.
Deras klänningar är i rödmönstrat bomullstyg, dekorerade med vit virkad bomullsspets.
Dom har vita strumpbyxor på sig i krossad sammet.
I famnen har dom söta små vita hjärtan som är dekorerade med pärlor och ett sött ängel hänge.

Dom här modellerna kostar 300 kr styck + frakt 63 kr
Skicka lätt spårbart med posten. 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött








Kroppen är Sydd efter Tilda mönster och egen fantasi 😀

Kommentarer

Populära inlägg