Förvaringspåsar i gammal stil med text tryck och änglar shabby chic


Förvaringspåsar
*shabby chic* 



Dom här påsarna är sydda i beige mönstrad grovt bomullstyg med svart tryck.
(Trycken sitter olika på påsarna eftersom att jag har sytt dom av metervara)
Dom är dekorerade med två olika virkade vita spetsar,
En av spetsarna går det  ett sidenband 
så man kan dra  i hopp påsarna.
Storlek liten: 11 cm bred och 17 cm hög.
Mellan: 18 cm bred och 22 cm hög.
Stor: 27 cm bred och 43 cm hög.
Platt mått.


Dom här modellen kostar :
S 49 kr styck + frakt 9 kr
     M  69  kr styck + frakt 18 kr
L 129 kr styck + frakt 18 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

😋

Kommentarer

Populära inlägg