Jul hjärtan på rad


Jul hjärtan på rad



Hjärtan har jag sytt i vitt och röd mönstrade  bomulls tyger. 
Hjärtana har jag monterat fast  på vitt  sidenband.
Mellan varje hjärta är det en vit pärla.
I båda ändor av sidenbandet har jag satt dit pärlor så att det blir en ögla så man kan hänga upp hjärtana utan att knyta i sidorna, 
har tagit ett kort på nära håll  så ni ser hur jag menar.
Det är 7 stycken hjärtan som är 16 cm höga och 7 cm breda på bredaste stället.
Själva raden med hjärtana är 53 cm, går att flytta på hjärtana.
 Det är ca 80 cm  med sidenbandet på sidorna.


Pris:  Hjärtan på rad:  210 kr + frakt 36 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm 
(personligt meddelande) till mig) 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också


Kommentarer

Populära inlägg