Söta små julklädda Tilda godnatt änglar med varsin pepparkaka

Här sitter vi och väntar på julen

Dom är klädda i söta julkläder i röda och rödmönstrade bomullstyger.
I förklädet på fickan och i pojkens ficka, 
har det ett varsitt jul hjärta.
Dom har vita gosiga sockor på fötterna dekorerade med en röd liten siden rosett.
Dom har varsin pepparkaka i handen. 
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband,
 för upp hängning.

 Dessa små sötisar är ca 35 cm höga.  
(luvan är ej med räknad)

Dom här modellerna kostar 300 kr styck + frakt 63 kr
Skicka lätt spårbart med posten. 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött





Kommentarer

Populära inlägg