Decoupage på vita disktrasor shabby chic




Disktrasor med fina bilder
 shabby chic

Disktrasorna  är dekorerade med fina bilder.
Har använt  decoupage-teknik.
Dom fina bilderna  är  sagenservetter.
Jag har sytt ditt en söt liten vit bomulls spets runt motivet.
Använd den sidan utan bild att torka av med.
Disktrasan är av cellulosa och bomull, wettex.
Dom är tunnare än vanliga wettex trasor.
Dom är nedbrytbara och kan maskintvättas i 40 grader.
70% cellulosa och 30% bomull 
Storlek 22x22 cm.

Pris: En disktrasa 30  kr + frakt 9 kr
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM 
(personligt meddelande) till mig) 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också


Kommentarer

Populära inlägg