Ängel i vitt med ett metall hjärta i famnen shabby chic

Ängel i vitt med spets  
shabby chic  


Ängel med  långt brunt utsläppt hår.
Hon är ca 56 cm lång.
Hon har en  vit bomulls klänning på sig, dekorerad med vit virkad bomulls spets.
Runt halsen har hon ett vitt pärlhalsband med ett litet metall hjärta med text.
Söta vita bomulls mamelucker, 
byxbenen är dekorerade med breda spetsar.
Hon har knäveck, så hon kan sitta fint.
Söta små vita spets skor med sidenrosett.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband 
för upp hängning.
I famnen har hon ett vitt metall hjärta,
på sidenbandet har jag gjort en pärlängel.

Den här modellen kostar 500 + frakt 63 kr
Skicka lätt spårbart med posten

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

Kommentarer

Populära inlägg