Lampkjol dekorerad med sagenservetter *Shabby chic*


Lampkjol dekorerad med sagenservetter
*Shabby chic*


Lampkjolen är sydd i vitt bomullstyg.
Satt dit  en fin bild med  sagenservett,
använt decoupage teknik när jag satt dit bilden.
Dekorerat med  vita virkade bomulls spetsar på lampkjolen.
Dragsko upp till med  vitt sidenband, 
som man drar i hopp  kjolen till önskad bredd upp till och knyter en rosett.
Lampkjolen  är ca 27 cm hög och ca 80 cm runt om.
Skärm stommen som jag visar kjolen på är ca 33 cm runtom(upp till)



Pris: Lampkjol 169 kr + frakt 44 kr
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM 
(personligt meddelande) till mig) 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

Kommentarer

Populära inlägg