Påsgömma/påspåse ängel ros motiv *shabby chic*



Påsgömma/påspåse 
*shabby chic*


I dom här förvarar man alla matkassar man släpar hem och åter använder till annat bra. 
Då kan det va roligt att ha nått fint att förvara dom i under tiden :D
 Påsarna stoppas i upp till och ta ut ner till. 
Storlek: Påsgömma/påspåse: 73 cm hög och 48 cm runt om. 
Dom är sydda i vitt bomulls tyg, 
fodrad med lite tunnare bomullstyg.
Dekorerade med ängel bild/ros bild, 
vita virkade bomulls spetsar. 
Upp till är det en kanal med  sidenband,
 håller in öppningen när förvaringen hänger, ( det blir då en upp hängnings ögla). 
Ner till är det en resår som håller påsarna i men det går lätt att dra ut en påse.


Pris: 169 kr + frakt 44 kr

Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig. 
 kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också




Kommentarer

Populära inlägg