Pölkudde Fodral *Shabby chic*





Pölkudde Fodral
  *Shabby chic* 


Dessa kuddfodral är sydda i vitt bomulls tyg,
dekorerade med en mitt del som en cylinder som man trär på det helvita Pölkudde, cylinder kuddfodralen.
Mitt delen är sydd i dubbelt tyg( vitt bomulls tyg) och dekorerade med vit virkad bomulls spets och en bild av en sagenservett. 
 Jag har vanliga innerkuddar som jag rullat i hopp och lagt i kuddfodralen. 
Fodralen dras åt i ändarna med vitt sidenband.
Har  60 x 50 cm kudde till stora fodralet.
kudden är ca 50 cm runt om och ca 50 cm lång, 
när inne kudden är i.
 40 x 40 cm kudde till lilla fodralet, 
kudden är ca 50 cm runt om 35 cm lång, 
när inne kudden är i.


Pris:Stora fodralet 250 kr + frakt 36 kr
Lilla fodralet 150 kr + frakt 36 kr
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm 
(personligt meddelande) till mig) 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också



Kommentarer

Populära inlägg