Stor spetsprydd ängel med brudslöja shabby chic

 Ängel med brudslöja


Hon  är ca 80  cm lång.
Med långt ljust utsläppt hår med med brudslöja.
Hon har en  vit bomulls klänning med spetstyg över,  
med hög hals, 
dekorerad med vita pärlor och ett sött litet hjärta.
Söta vita bomulls mamelucker dekorerad med bred spets nertill.
Hon har knäveck, så hon kan sitta fint.
Söta små vita skor med sidenrosett och liten pärla.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband 
för upp hängning.
I famnen har hon ett stort tyg hjärta,
 dekorerad med spets och en budskaps hänge.

Den här modellen kostar 600 + frakt 63 kr
Skicka lätt spårbart med posten

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

Kommentarer

Populära inlägg