Förvaringspåsar med spets och hjärta applikation *shabby chic*

Förvaringspåsar
*shabby chic* 



Dom här påsarna är sydda i tunnare bomullstyg med prickigt spetstyg ovanpå.
Har gjort ett hjärta applikation och klippt bort bomullstyget bakom hjärtat så spetsen är bara kvar,
så man kan se vad som finns i påsen.
Man  drar i hopp  påsen med sidenbanden i båda sidor.
Jag säljer dom i 2 pack, en stor och en liten.
Storlek Stor: 30 cm bred och 40 cm hög.
Liten: 25 cm bred och 30 cm hög.
Platt mått.
Påsarna kan man ha med när man åker och handlar.
Stoppa i frukt och grönt i stället för att använda plast påsar.

Dom här  kostar :
En stor och en liten 
129 kr + frakt 22 kr
   
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

Populära inlägg