Trädgårds Tilda änglar



Trädgårds Tilda änglar


Färg glada änglar.
Dom är ca 70 cm långa.

På sig har dom rutiga snickarbyxor med lite blommigt Tilda tyg på upp viken på byxorna.
T-shirten är i samma Tilda tyg,under byxorna har dom tajts i en annan söt mönster på tyget.
På fötterna har dom små söta prickiga skor med spetskant.
Dom har knäveck, så dom kan sitta fint.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.
Dom har en  morot och  söt  liten näsduk.

Den här modellen kostar 500 kr + frakt 63 kr

Skicka lätt spårbart med posten 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött





Kommentarer

Populära inlägg