Ros ängel med hjärtan på band som hon håller i shabby chic



Ros ängel    
shabby chic


Ängeln är 80 cm lång.
Hon är klädd i en vitt bomulls  klänning, 
dekorerad med vit virkad spets och en  bred volang nertill. 
Jag har dekorerat klänningen med rosor från en sagenservetter och satt dit den med decoupage teknik.
Mameluckerna är dekorerad med samma spets som klänningen.
I famnen håller hon vita tyg hjärtan på spetsband.
Hon har knäveck, så hon kan sitta fint.
Söta små vita spets skor med ros.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband 
för upp hängning.

Den här modellen kostar 600 + frakt 63 kr
Skicka lätt spårbart med posten

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

                          
                        
                   
                           

Kommentarer

Populära inlägg