Rosig drömfångare shabby chic


Drömfångare i vitt och rosa

Drömfångaren är 15 cm tvärsöver.
Pärlbanden är ca 25 cm långa.
Det hänger söta änglar och hjärtan i slutet,
på den mittersta så är det en vit dunig ring.
upphängnings ögla upp till på pärlbandet.
Jag har sytt fast ett tyg runt järnringen som jag har dekorerat med en rosbild från en sagenservett,
som jag satt dit med  decoupage teknik.
Har även dekorerat med vit virkad spets och satt dit en rosa ros.

Den här modellen kostar 229 kr + frakt 63 kr
Skicka lätt spårbart med posten 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött







Kommentarer

Populära inlägg