Ängel i vitt med ett hjärta i famnen




Ängel i vitt

Hon är ca 68 cm lång, med brunt långt hår..
Hennes kläder är sydda i vitt bomullstyg.
Klänningen har jag dekorerat med mönstrad överdel och vit spets.
Ett vitt  pärlband runt midjan,
kjoldelen är dekorerad med bred vit virkad spets kant nertill.
Hon har söta via mamelucker på sig med samma spets som på klänningens fåll.
På fötterna har hon vita söta små skor med rosett och pärla.
I famnen håller hon ett vitt tyg hjärta med fin text. 
Änglar finns du är aldrig ensam.
Hon har knäveck, så hon kan sitta fint.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband 
för upp hängning.

Den här modellen kostar 500 kr + frakt 63 kr
Skicka lätt spårbart med posten 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
Kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött





Kommentarer

Populära inlägg