Ballerina tofflor som en inrednings detalj i spets *Shabby chic*


                                         
Ballerina tofflor
Shabby chic

Ballerina tofflor som en inrednings detalj.
Dessa har jag sytt i vitt bomullstyg med spetstyg ovanpå.
Tofflorna är dekorerade med 
 sidenband, rosetter, rosor och en bronsfärgad liten ballerina. 
En sula i tofflan med en ängel bild.
Tofflorna är ca  25 cm långa. 


Pris:  Ett par tofflor 225 kr + frakt 22 kr
Jag sam fraktar
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig. 
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm 
personligt meddelande
till mig. 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik

www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nöt

Kommentarer

Populära inlägg