Sytt spishanddukar i rödmönstrat Tilda tyg och vitt bomullstyg


Spishandduk i röd mönstrat Tilda tyg och vitt bomulls tyg.
Överdelen har mellan foder i fleecetyg.
Handduken är 53 cm lång och 49 cm bred.
Överdelen är 24 cm bred och 17,5 cm lång
Kardborre band att stänga med när man fäster den på handtaget till ugnsluckan.
Dekorerade med vit sidenband, vit virkad spets och en vit pärla.



Pris: 129 kr  + frakt 44 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm 
(personligt meddelande) till mig) 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

Populära inlägg