Sytt lite olika grytlappar med änglar och äpplen

Sytt lit olika grytlappar 

Den första är vit med en Tilda ängel  applikation, 

hår och ansikte har jag målat med textil färg.

Den andra har jag sytt i röd vit rutigt tyg som jag har satt dit äpplen på med decoupage teknik med servetter, 

sen har jag sytt med vit tråd runt om äpplena

Den tredje grytlappen är   i röd vit  prickigt tyg, (matt röd färg inte jul röd)

Den har jag också använt decoupage teknik,

med en söt ängel. 

 Grytlapparna är ca 22 x 26 cm

Sydda i bomullstyg.

Värme isolerat material i grytlapp.

mellanläggs vadd.

Dekorerad med vit bomulls spets,

vitt sidenband och  vit pärla.

Priser
Grytlapp 69 kr styck + frakt 22 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM 
(personligt meddelande) till mig) 
Kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också




Kommentarer

Populära inlägg