Sytt sött bädd sett till docka i ängel tyg

Sött till docka

Sytt ett sött bäddset till docka i bomullstyg.
 Täcke och kuddes framsida är i sött ängel tyg.
 Baksidorna är i vitt bomullstyg + madrassen.
Kudden är dekorerad med vit virkad spets på sidorna.
 Täcket är dekorerad med en schablon text Angel i rosa textilfärg och vit virkad bomulls spets.
Täcke storlek 32 x 38 cm, kudde 16 x 22 cm, 
madrass 30 x 46 cm

Pris: 225 kr  + frakt 55 kr 
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm 
(personligt meddelande) till mig) 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också



Kommentarer

Populära inlägg